Nașterea Domnului 2017. Drumul colindelor în parohia Recea. În spirit de Crăciun

Fără mirosul de cetină, de cozonaci și scorțișoară, fără Moș Crăciun care vorbește pe limba tuturor copiilor, fără copiii care vestesc prin colinde Nașterea Domnului, Crăciunul ar fi bizar, s-ar instrăina de bucuria primordială cu care a fost înzestrat.

Crăciunul flutură o bagheta magică deasupra acestei lumi şi sub ea totul este mai blând şi mai frumos. Din casă în casă, din inimă în inimă, dintr-un loc în altul, căldura Crăciunului ne aduce pe toţi mai aproape.

Și această iarnă sărbatorile de iarnă ne-au adus în casa sufletelor noastre, pace sufletească, liniște divină, speranță, dragoste și căldură în casele și inimile noastre.

Craciunul și-a ridicat o baghetă magică asupra acestei lumi și în pofida timpului friguros,  în data de 7 ianuarie 2017, am sărbătorit Nașterea Domnului. Deși iarna aceasta nu s-a dovedit a fi moale, mai ales în preajma sărbătorii, fulgii de nea ne-au cernut o lumină lină pe suflet.

În parohia Recea, povestea Crăciunului a început cu săvîrșirea Sf. Liturghii, citirea Pastoralei și predica rostită de pr. Constantin, parohul bisericii „Nașterea Maicii Domnului”.

Și în acest an, copiii din parohie s-au bucurat de prezența lui Moș Craciun și de darurile cu care au fost remunerați.

Vesel și enigmatic, îmbrăcat în straie roșii, cu barbă albă, Moș Crăciun și-a făcut apariția la a noastră sărbătoare, venind cu un mesaj de felicitare pentru toți creștinii.





Crăciunul este un spirit prezent în sufletele noastre, de aceea, prin colindele ce au răsunat în biserică, cetele de copii și creștini au vestit Nașterea Mîntuitorului, simțind atmosfera Crăciunului în adîncul inimilor sale. Timpul nostru zboară ca un fulg de nea, dar prin intermediul colindelor am încercat să-l topim pentru ceva vreme și sperăm să ținem treaz Crăciunul, de-a lungul unui întreg an. Ne-am bucurat de prezența copiilor, dar și a tinerilor, și maturilor, care ne-au creat clipe de nostalgie, prin interpretarea colindelor.

































Respectînd tradiția din anii precedenți, a fost organizat drumul colindelor. Am mers prin parohie și am colindat împreună cu creștinii.














Mă bucură faptul că în pofida ninsorii, am simțit prezența tuturor generațiilor: copiilor, tinerilor și vîrstnicilor.

Mi-aş dori să pun Spiritul Crăciunului într-un borcan şi să mă bucur în fiecare lună!



Lasă un comentariu